Friss topikok

  • A holló: hello! Én nagyon kezdő vagyok BB-ben és van egy 9000 Bold a tulajdonomban, de nem teljesen értek d... (2012.05.30. 10:59) Blackberry Bold (9000) és az OS5
  • GergoV: A hátizsák vs. oldaltáska témában: túlélős helyzetben biztosan jobb egy háti, mondjuk egy lövészár... (2010.09.22. 12:20) Ki gondolta volna
  • Enchantée: Hmmmmm. Az egyik nagy kedvenc. Reggel-délben-este. Bármikor! :)))) (2010.05.12. 20:51) Zene vacsorához
  • kardigán: benne kellett hagynod a typomat, mi?:) (2010.03.04. 23:23) In which the author becomes a cylon
  • KTamas: Szuper, koszi! (2010.02.23. 07:43) Hacking netpincér

WOULD YOU CARE FOR SOME TEA?

2009.05.08. 22:08 KTamas

Culinaris, Round Zwei (igazából voltam már többször, de ez most mindegy)

Címkék: gasztro

Szóval tegnap újra ellátogattam a Culinarisba, odaadtam LacKacnak az XKCD-s posztert, és bevásároltunk mindenféle külföldi édességből. Vettem mindenfélét, de csak azokról írok, amikről az előző postban nem:

  • Reeses Nutrageous: na ebből bánom, hogy csak egyet vettem. A Reeses mindenféle peanut butteres (mogyoróvaj; nem nutella, hanem az édes-sós verzió) édességet csinál, leginkább a snickershez hasonlít, az alapösszetevő mellett van benne mogyoró, karamell, és persze csokival leöntve. Csillagos ötös.
  • Orangina: ezt az üditőital tőlünk nyugatra bárhol kapható (szlovéniába folyamatosan ezt ittam), mindenféle citrusból készül, a Fanta elbújhat mellette. Kétféle verziója van, nálunk csak az enyhébb, sárgás verzió kapható, azonban létezik egy intenzívebb ízű, vörös színű verzió is, amibe valszeg vérnarancs is van meg mittomén még mi.
  • Kellogs PopTarts: nagyméretű kekszek mindenfélével töltve (ez épp epres), berakja az ember a piritósba és egy perc alatt kész, minden egészséges reggeli alapkelléke kéne, hogy legyen (ha majd egyszer itthon is kapható lesz rendes áron etc.)
  • Mentos Cube rágó: ez jelenleg veri az összes itthon kapható Orbit & tsai.-t, hosszan tartó, kíváló íz, finom, na.
  • Arizona Tea (zöldteás-mézes verzió): ilyet utoljára amerikában ittam, klasszisokkal felette van az összes jelenleg kapható üveges teának (sajnos árban is), EZ az igazi tea.
És most megyünk, és veszünk még pár dolgot a British Storeból, pl. gyömbérsört...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ktamas.blog.hu/api/trackback/id/tr881769380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása